Отруєння галоперидолу


Отруєння галоперидолу
Статистика підтверджує факт того, що з року в рік в світі відзначається все більше випадків гострих та хронічних отруєнь у дітей. Причому з усіх них найбільше припадає на дітей до трьох років. Наступний щабель займають діти шкільного віку, а саме ті, які переступили тринадцятирічний бар'єр. Ця ж статистика стверджує, що найбільша кількість отруєнь припадає на застосування серцево-судинних препаратів, особливо – клофелін, транквілізатори, нейролептики, седативні і снодійні засоби, а також похідні барбітурової кислоти. І тільки після цього йдуть отруєння промисловими і рослинними отрутами, спиртними напоями, речовинами побутової хімії і т.д.

Є дані про те, що шість дівчаток шкільного віку були госпіталізовані, так як отруїлися галоперидолом. Все це сталося у місті Ангарськ Іркутської області. Дві дівчинки подолали отруєння, проте інші чотири лежать в реанімації. Співробітниками внутрішніх справ було розкрито, що мама однієї з дівчаток перебувала під постійним наглядом психіатра, який прописав їй нейролептик Галоперидол. Дівчинка вирішила принести цей лікарський засіб в школу і пригостити ним своїх однокласниць.

Не лише отруєння галоперидол не залишило оточуючих людей байдужими до всього що відбувається. Існує маса інших отруєнь різними лікарськими засобами, які незрозуміло яким чином потрапляють в організм дітей. Так, наприклад, в одній із шкіл відбулося отруєння ліками через шкільну їжу, що також досить дивно.